ArielleMuhikiira

Alla inlägg under september 2011

Av Arielle Muhikira - 9 september 2011 21:38

Hej alla bloggläsare! Jag är inge bra på att blogga .. hahah! Men asså jag bloggar när jag känner för det. Fast jag ska börja blogga varje dag eller försköka iaf :p kanske varannan dag .. jag vet inte. Aja just nu sitter jag här o chattar med Ida o Johanna, drycker fanta  o äter chips :)) Och kollar på So You Think You Can Dance. Jag typ fryser ihälj så jag har mina fina sockor med ankor på mig och en tjocktröja. Jag har varit med amanda o izabelle ett tag sen så typ hade jag ont i magen ./ Idag har jag varit på skolan, Det var väl sådär :p

Jag körde fotboll med killarna i klassen o Emilia, maja o emilia :)) Jag råkade '' fälla'' oskar eller jag gjorde det inte men han sa det.. iaf han vart ledsen. Och sen så körde han armbågen i mig? :oo han sa inte äns förlåt han bah tog bollen ifrån mig. Aja orka inte bry mig men det gjorde ont. Nu ska jag dra hörs! :))


 

Presentation


hej jag är en glad tjej på 13år som lever livet för fullt och Bor i lilla Sandviken. Jag går på en skola som heter söderskolan i 7:an. Min blogg kommer att handla om allt mellan himmeln & jord! Och roliga äventyr. Hoppas du gillar det! PUSS! :*

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Följ mig♥

Instagram

We♥it

Fråga någonting :)


Skapa flashcards