ArielleMuhikiira

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Arielle Muhikira - 7 november 2011 20:13

hejsan, det var ett tag sen.. men .. Busy you know.

Idag har jag bara varit hemma och pluggat för vi har prov på onsdag.

Me dont like :(  Idag har jag varit på skolan.. ush. iaf jag har haft Klassråd, Matte

(höll på att dö på matten) och svenska. Efter skolan stog jag och pratade med Gustav. E, Gustav.H och izabelle i en 1 timme. Vi typ stog och pratade om ttyp vad som helst. hahaha. Från att sitta och prata om lejonkungen 2 och att sjunga alla låtar som är med ( haha) till att prata om alkohol. Just nu sitter jag här och lyssnar på musik och sitter vid facebook. Orkar inte plugga nåmer, min hjärna orkar inge mer. hahah :D

Snart ska jag gå och duscha och sen så blir det väl lite mer facebook och lite mer musik.

Pusshej ;*

 

I'ts crazy but true, i can't see myself with nobody but you.

 

 

Presentation


hej jag är en glad tjej på 13år som lever livet för fullt och Bor i lilla Sandviken. Jag går på en skola som heter söderskolan i 7:an. Min blogg kommer att handla om allt mellan himmeln & jord! Och roliga äventyr. Hoppas du gillar det! PUSS! :*

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Följ mig♥

Instagram

We♥it

Fråga någonting :)


Ovido - Quiz & Flashcards