ArielleMuhikiira

Direktlänk till inlägg 20 december 2011

Bästa skoldagen♥

Av Arielle Muhikira - 20 december 2011 14:45

Hejhej på er, idag har jag haft den bästa skoldagen på länge! 

Det började med Engelskan med sanna och då läste vi upp våra fakta texter typ och det tog 15 min, sen så lekte vi lekar och hade det allmänt chill. Efter engelskan hade tjejerna innerast och då fick vi hjälpa till med vad vi skulle göra efter rasten. Sen så kom jonny in med Xbox 360 kinect och massor med spel till. Och vi körde just dance 3 till rasten var slut. När killarna kom in så fick dom vara med och när dom körde nå äventyrspel så fikade vi chockladbollar, pepparkakor och drack julmust.Och så körde vi till lunchen,Jag och emilia hade det jätteroligt när vi retade 5:orna för dom fick vara med jessica ist. HAHAHA! :D och efter lunchen så kollade vi på film :) Bästa dagen ever? :D

& Imon är det jullov 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Arielle Muhikira - 6 mars 2013 15:46


Jag har fått min skoldator och snart ska jag åka iväg och dansa Wehoo   ...

Av Arielle Muhikira - 28 februari 2013 13:00

Av Arielle Muhikira - 22 januari 2013 21:46

TjaaaaaaaaaLong time no see! Det var länge sen. Fick tillbaka mitt spanska prov idag, känner mig ganska duktig faktiskt. Trodde inte jag skulle få ett C med tanke på hur mycket jag pluggade :p Annars har väl dagen varit som alla andra tisdagar. Kom h...

Presentation


hej jag är en glad tjej på 13år som lever livet för fullt och Bor i lilla Sandviken. Jag går på en skola som heter söderskolan i 7:an. Min blogg kommer att handla om allt mellan himmeln & jord! Och roliga äventyr. Hoppas du gillar det! PUSS! :*

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Följ mig♥

Instagram

We♥it

Fråga någonting :)


Skapa flashcards