ArielleMuhikiira

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Arielle Muhikira - 4 januari 2012 22:30

 DU

Du heter - Arielle Muhikira

Du går i klass - 6:an
Ditt humör just nu -  Orkarintegörangtbarasittaochkollapåtvomnånkommeri

minvägdödarjagdom humör :)
 
Du har just nu på dej - linne, Jeans, kofta, strumpor, trosor & Bh.
Du älskar färgen - Turkos & rosa.
Du älskar maträtten - Pizza♥
Din favoritdag skulle se ut såhär - Shoppa med mina bästa kompisar utan att pengarna tar slut och sen luncha.
KÄRLEK

Du är tillsammans med någon - nej  
Du har varit det detta året - nej
Du är kär i någon - nej, gillar någon.
Du älskar att vara kär - Det är det bästa jag vet! :D
 


VÄNNER & FAMILJ
 

Du har många vänner - ahh
Du har en stor familj - ah, det kan man väl säga. 2 bröder och 2 syskon .

Din familj gör minst en familjeresa varje år - ahh
Du älskar dina vänner & din familj -  såklart!
Du finns där för dem - alltid


ÖVRIGT
Ditt favoritplagg är -  jeans & linne som man stoppar in.
Natt eller dag  - dag
Singel eller förhållande - båda två
Kompisar eller familjen - båda
Handboll eller fotboll -  fotboll
Stockholm eller Göteborg - Göteborg 

Presentation


hej jag är en glad tjej på 13år som lever livet för fullt och Bor i lilla Sandviken. Jag går på en skola som heter söderskolan i 7:an. Min blogg kommer att handla om allt mellan himmeln & jord! Och roliga äventyr. Hoppas du gillar det! PUSS! :*

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Följ mig♥

Instagram

We♥it

Fråga någonting :)


Ovido - Quiz & Flashcards