ArielleMuhikiira

Direktlänk till inlägg 13 februari 2012

Thank God, I found the '' good '' in Goodbye.

Av Arielle Muhikira - 13 februari 2012 20:30

Hejhej alla sötnosar! Idag har jag varit på skolan, vi hade bara svenska och var på söderskolan för språkval, fyfan jag visste inte att det fanns så jävla många omogna människor? Haha och mer behöver vi inte gå in på. Iallafall så följde jag Emilia hem efter skolan. Efter tag gick vi till coop och köpte chocklad och gick till Oscar för att vara med han, Patrik & Roni. 

Jag & Emilia hade fest uppe på Oscar's rum medans dom var nere, haha jävligt kul hade vi iallafall. Sen så åkte vi hem efter ett tag för jag skulle äta. Sen så chillade vi bara hoss mig :D

Nu ska jag väl sätta mig och plugga, jag har matteprov på Torsdag..-.-' 

Och imorn är det Alla hjärtans dag!! :)

Så Gnatt!


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Arielle Muhikira - 6 mars 2013 15:46


Jag har fått min skoldator och snart ska jag åka iväg och dansa Wehoo   ...

Av Arielle Muhikira - 28 februari 2013 13:00

Av Arielle Muhikira - 22 januari 2013 21:46

TjaaaaaaaaaLong time no see! Det var länge sen. Fick tillbaka mitt spanska prov idag, känner mig ganska duktig faktiskt. Trodde inte jag skulle få ett C med tanke på hur mycket jag pluggade :p Annars har väl dagen varit som alla andra tisdagar. Kom h...

Presentation


hej jag är en glad tjej på 13år som lever livet för fullt och Bor i lilla Sandviken. Jag går på en skola som heter söderskolan i 7:an. Min blogg kommer att handla om allt mellan himmeln & jord! Och roliga äventyr. Hoppas du gillar det! PUSS! :*

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Följ mig♥

Instagram

We♥it

Fråga någonting :)


Skapa flashcards