ArielleMuhikiira

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Arielle Muhikira - 2 november 2012 23:19

Har presic kollat klart på Xfactor, kan inte fatta att Oscar Zia åkte ut :(  Jag tycker om Alex också, men Oscar är så himla snygg och är så himla bra på att sjunga, Publiken  älskar verligen honom! Ja, men det här är iallafalll inte sista gången vi ser honom ;) Annars har jag väl inte gjort någonting annat än att chilla, och plugga. Direkt när skolan börjar så har vi prov... BLÄ! Jag är allergisk mot prov, ush nä. Påtal om Xfactor så tycker jag ni alla ( om det finns några..) ska lyssna på Adam Kanyama. Sjukt grym kille och han har också varit med i Xfactor, men åkte ut när dom skulle välja vilka 3 som skulle vara med i Ison's grupp. Btw: så skrev jag till honom på facebook, och han SVARADE!! :DDDD AHHH! Coolt, huh? Jag tycker iallafall att han är fett grym och är lugnt den bästa 16åriga rapparen i sverige ;)





Presentation


hej jag är en glad tjej på 13år som lever livet för fullt och Bor i lilla Sandviken. Jag går på en skola som heter söderskolan i 7:an. Min blogg kommer att handla om allt mellan himmeln & jord! Och roliga äventyr. Hoppas du gillar det! PUSS! :*

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Följ mig♥

Instagram

We♥it

Fråga någonting :)


Ovido - Quiz & Flashcards