ArielleMuhikiira

Inlägg publicerade under kategorin Vänner♥

Av Arielle Muhikira - 14 november 2012 10:45

Sitter på Mattelektionen, nu. UShh, Bläää. Hur trött som helst. Och kan verkligen inte koncettrera mig, sitter och tänker på massa annat.

Såhär mycket tycker jag, Hannah och Amanda om skolan. Ush. bläää, hejdå.

 




Av Arielle Muhikira - 6 november 2012 16:30

Halloj! Har precis kommit hem från skolan och sitter nu och lyssnar på musik. Jag ska snart dra till dansen, så det är väl dags att börja fixa sig, och sen gå till Hannah. Men jag vill skriva lite innan jag går, var ett tag se nu. Jag antar väl att jag bloggar när jag kommer, om jag inte gör det,så blir det väl ingeting, haha. Vi får se om jag har lust. Och så föresten så finns det en jättebra serie som går på svt, som är sjuktbra! Jag kan länka er första avsnittet. Kommer ett nytt varje tisdag.

Här är första Avsnittet:) Tryck på den tjocka texten så får du fram det första avsnittet :)


PUSSAR & KRAMAR!



En småsöt bild på mig & Nayhtoo :)

 



Av Arielle Muhikira - 1 november 2012 21:57

Hola a todos! Nu är jag hemma från stan. Som var föresten jätteroligt! Jag och Hannah åkte bil dit så dom första 30 min fick vi vänta och ringa till Emilia, Amanda & Ricke hundra gånger. (Eftersom dom cyklade) Men när dom väl kom så gick vi runt litegrann , åt lite godis. Och när vi hade blivit trötta så gick vi till Donken och hängde där. Amanda & Hannah fick för sig att det skulle vara jätteroligt att lägga lite blöt papper i ett sugrör och sen blåsa så man får det i ansiktet.  Så man lära lixom vara på sin vakt så man inte fick något blött papper i maten eller i håret ( som jag fick flera gånger..) Tillsut fick jag nog och tog upp det första jag såg, som råkade vara ketchup och kastade på Amanda. Ketchupen flög överallt, på byxorna, ansiktet och håret.. ( hihi...) Det var då matkriget började. Men efter vi torkat oss och tvättat händerna så gick vi tillbaka till  själva Halloween saken. Efter en stund så ringde Ricke sin pappa så kom han och hämta oss och nu sitter jag här :)

Antar att jag tänker sätta på '' William's lista'' för jag har inte sett dom 2 senaste avsnitten och äta något gott till. Bästa serien eveeeer!

PUSS! Så ses vi när vi ses :)

   

Av Arielle Muhikira - 1 november 2012 16:44

Hoooola everybody!  Jag sitter här med mina 2 konstiga kompisar. Emilia & Hannah :) Och väntar på Amanda & Rickard, sen drar vi ner på stan :D  Det är ju nå Halloween grejs eller nå. Vi sitter även och skajpar med Jesper, jätteroligt. Haha.n Verklige Han sitter bara och pratar om sitt jävla fifa ..

Bloggar KANSKE när jag kommer hem.

PUSS!


 

Av Arielle Muhikira - 4 oktober 2012 20:23

Visst har jag en söt kåmpiizz?? :D


    

Av Arielle Muhikira - 23 februari 2012 17:05

Hejhej alla sötnosar! Det blir ett väldigt kort inlägg för jag ska ut och knäppa kort med Emilia.

Idag har skolan varit tråååååkig och lång men jag överlevde. Påvägen till slöjden så var Gustav.E så snäll och gav mig pengar ( Tack Gustav ) så jag kunde köpa tuggummi och det gjorde min dag.. hhaha :D  Och nu sitter jag här med Emilia , Men iallafall så ska jag ut och knäppa kort men jag bloggar väl när jag kommer hem.

Pusshej! :*


Presentation


hej jag är en glad tjej på 13år som lever livet för fullt och Bor i lilla Sandviken. Jag går på en skola som heter söderskolan i 7:an. Min blogg kommer att handla om allt mellan himmeln & jord! Och roliga äventyr. Hoppas du gillar det! PUSS! :*

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Följ mig♥

Instagram

We♥it

Fråga någonting :)


Skapa flashcards