ArielleMuhikiira

Inlägg publicerade under kategorin Vänner♥

Av Arielle Muhikira - 16 februari 2012 16:13

hej guuuys! Förlåt för jag inte har bloggat på länge men jag lovar att det ska bli bättre nu när jag inte mår så dåligt! Iallafall så sitter jag här med Emilia & Emilia just nu. Jag sitter vid datorn, Emilia sitter och spelar på sin mobil & Emilia med! Sociala vi är? Fast nej. :D

Fan vad veckan har gått fort! För nån dag sen satt jag och deppade för att det var måndag och imon är det fredag? :D Nu ska jag & mina gulliga vänner forsätta va sociala :)

PussHej!

Emilia fogdemark är BÄST ! // Emilia

 

Av Arielle Muhikira - 5 februari 2012 17:43

hejhej alla söta bloggläsare! Just nu sitter jag här och lyssnar på musik medans jag väntar på att Emilia ska fixa sig klart så vi kan gå till Erik och vara med han,Max Oscar & Adam :)

Vi ska kolla på film eller ngt annat kul! Och Emilia tar med sig kameran så det kommer väl bilder sen,Jag vet inte om det blir idag eller imon :)

PUSSHEJ! :*


Av Arielle Muhikira - 4 februari 2012 13:43

Hejhej på er alla! Om några minuter så ska jag & Emilia till sibylla och luncha där, så det blir ett kort inlägg :)

Igår så hände det inte så mycket. Skolan var chill och när vi slutade följde jag & Emilia hem till Emilia.F Vi gjorde inte så mycket och när jag kom hem hade jag ingen ork och blogga så jag satt och tittade på tv:en tills jag somna, haha det var min fredags kväll! :)

Jag bloggar när jag kommer hem!

PUSSHEJ! :*


   

Av Arielle Muhikira - 19 januari 2012 14:30

hejhej alla bloggläsare, jag har nyss kommit hem från skolan. Vi hade slöjd som sista lektionen och det suger hååårt, för vi har träslöjd. våran lärare pratar hela tiden, roligt? nej -.-' . Iallafall så sitter jag här och drogar OneDirection & chattar med Erik på facebook :)

Lite senare idag ska jag till mosaik med Amanda & Izabelle och där möter vi på Gustaf & Erik :)

Nu ska jag forskätta med det jag gör, men jag bloggar när jag kommer hem från Mosaik :)


Steekhet man är på slöjden! :D


   

Av Arielle Muhikira - 15 januari 2012 14:24

hej alla mina söta bloggläsare! jag vet att jag inte har bloggat på länge men jag har inte haft ork.. och så har jag ingen insperation? Jag kan inte blogga om jag inte vet vad jag ska blogga om. Iaf just nu sitter jag här med mina sötisar Amanda & Emilia.J, vi ska kolla på

'' Boys dont cry'' Jag har redan sett den men det skadar inte att se den igen för den ÄGER! haha :D 

Men nu ska jag dra! så Pusshej! :*


Flummiga som alltid! :*

 

Av Arielle Muhikira - 9 januari 2012 15:00

hejhej alla mina söta bloggläsare, Jag mår toppen idag och jag hoppas att ni mår bra ni oxå :) 
iaf , detta blir ett kort inlägg för jag ska ut och ta en promenad med min fina vän Emilia & hennes söta hundar. Idag ska jag vara med Emilia och Emilia , men Emilia.F är hos sin farmor så när hon kommer ska vi på bio, vilken film vet jag inte.. haha & så ska vi käka på donken eller på american pizza plaaace. Vi få se. men nu ska jag dra för nu ska vi gå! 
PUSS! :*        

Av Arielle Muhikira - 1 januari 2012 15:00

Hejhej folket! Detta blir ett kort inlägg för jag sitter och kollar på 

'' Kalle och chockladfabriken '' med Emilia och äter Godis! myyyys! Nu ska jag kolla klart på filmen :) 

PUSS! :*


Jag älskar min Blondiie!

 












Av Arielle Muhikira - 9 december 2011 17:00

Hejsan, nu blir det Amanda sen efter vi har fixat oss så blir det filmkväll hos Gustav! :)

 

Hörs folket!

 


Presentation


hej jag är en glad tjej på 13år som lever livet för fullt och Bor i lilla Sandviken. Jag går på en skola som heter söderskolan i 7:an. Min blogg kommer att handla om allt mellan himmeln & jord! Och roliga äventyr. Hoppas du gillar det! PUSS! :*

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Följ mig♥

Instagram

We♥it

Fråga någonting :)


Ovido - Quiz & Flashcards