ArielleMuhikiira

Alla inlägg under augusti 2012

Av Arielle Muhikira - 31 augusti 2012 21:38

Jag känner att jag måste sätta mig ner och ta ut all ilska här, så slipper jag göra det på folk omkring mig. Eftersom det här är som min dagbok.
Okej, för det första vill jag att du & alla dina fula kompisar ska ge upp. Låt mig & mina kompisar göra vad vi vill. Jag blir så jävla trött på hur ni håller på. Ni säger att det är vi som är omogna?.. haha, jovisst som om det är vi som går runt och håller på som ni gör. Och ni ska vara 2/1år äldre än oss? Är det inte ni som ska visa att är man äldre så håller man inte på så. Haha, istället beter ni er som om ni går i 4:an. VÄX UPP FÖRFAN. Det har fan gått för långt orkar inte med er nåmer, och sakerna ni har skrivit till mina kompisar. "Ja, jag kan ju säga att vi inte kommer göra det lätt för er.." HAHAH, Are you Fucking kidding with me? Tror du verkligen att vi är RÄDDA för er? För ER? HAHAHAH, Ni är förfan skrattretande. Fattar inte Äns varför jag lägger så himla mycket tid tid på er. När ni inte Äns förtjänar det. Fulafan, försvin ur min åsyn.

Av Arielle Muhikira - 31 augusti 2012 15:44

Hemma från Skolan, vad skööönt! Halva klassen fick sluta tidigare idag för att grupp 1 (som jag är med i) fick ha No labb medans Grupp 2 hade håltimme i 2 timmar i onsdags.. Så då fick vi sluta tidigare idag :)
Idag är det Fredag.. jag borde vara överlycklig men det finns ingenting att göra!? Och det finns inte någonting jag orkar göra. Jag är så himla laaaaaaaat. :(
Orkar inte skriva om min dag för jag är så laaaaaaat så bbbbyyyyeeee!


Av Arielle Muhikira - 31 augusti 2012 08:12

Om bara 5min så drar jag och Emilia till skolan och har Idrott som första lektion :( Jag älskar Idrott men vi ska ha det ute och det är inte precis världens bästa väder ute nu ellä.. :(
Aja, får göra det bästa av det! Man ska alltid tänka positiv :D
Byeeeeeeeeee:)

Av Arielle Muhikira - 30 augusti 2012 20:53

Hola everybody! Jag sitter här i min ensamhet och kollar på One Three Hill avsnitt som jag har missat :D Jag är på den sista säsongen.. :(
Jag höll nästan på att somna på varje lektion idag förutan Spanskan då fick jag värsta rycket, haha! I Lööööve Spanish ;)
Var även hos Emilia en snabbis efter skolan idag och när jag bar mig hem så började det regna typ och himlen var helt grå. Jag började misstänka att det skulle börja åska men skjöt undan tanken så fort regnet slutade. 15 min senare så åskade det.. och inte nog med att det åskade det regnade fruktansvärd mycket och blixtrade då och då. Jag dog..
Jag HATAR åskan.
Men det fixade sig till slut och nu sitter jag här med mys kläderna på JAOOW :D
Här kommer en/några småsöta bilder på mig annars ses vi när vi ses ;)
Adiós :)

Av Arielle Muhikira - 29 augusti 2012 20:00



 HAPPY BIRTHDAY LIAM!
19 YEARS OLD! I LOVEUUUU:*

 

 

Av Arielle Muhikira - 28 augusti 2012 20:00

Jag har bestämt mig för att inte sluta blogga, och det spelar ingen roll om jag inte har några läsare kvar. Den här bloggen kommer vara ganska mycket som en dagbok ungefär, jag skriver vad jag tycker och känner 0ch öppen ska den också vara. Kommer vara lite roligt att sitta och läsa min blogg om 2 år typ, ahaha! :D Så den här bloggen stannar kvar :D

YEEAAHH BUDDYY!

Presentation


hej jag är en glad tjej på 13år som lever livet för fullt och Bor i lilla Sandviken. Jag går på en skola som heter söderskolan i 7:an. Min blogg kommer att handla om allt mellan himmeln & jord! Och roliga äventyr. Hoppas du gillar det! PUSS! :*

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Följ mig♥

Instagram

We♥it

Fråga någonting :)


Skapa flashcards