ArielleMuhikiira

Alla inlägg under december 2011

Av Arielle Muhikira - 30 december 2011 19:19

Nu blir det Vampire Diaries med mina syskon! 

PUSS! :*

 

Av Arielle Muhikira - 21 december 2011 20:48


        

Av Arielle Muhikira - 20 december 2011 14:45

Hejhej på er, idag har jag haft den bästa skoldagen på länge! 

Det började med Engelskan med sanna och då läste vi upp våra fakta texter typ och det tog 15 min, sen så lekte vi lekar och hade det allmänt chill. Efter engelskan hade tjejerna innerast och då fick vi hjälpa till med vad vi skulle göra efter rasten. Sen så kom jonny in med Xbox 360 kinect och massor med spel till. Och vi körde just dance 3 till rasten var slut. När killarna kom in så fick dom vara med och när dom körde nå äventyrspel så fikade vi chockladbollar, pepparkakor och drack julmust.Och så körde vi till lunchen,Jag och emilia hade det jätteroligt när vi retade 5:orna för dom fick vara med jessica ist. HAHAHA! :D och efter lunchen så kollade vi på film :) Bästa dagen ever? :D

& Imon är det jullov 


 

Av Arielle Muhikira - 10 december 2011 22:30

hej alla bloggläsare, Idag har jag varit med Emilia och Emilia. Emilia fogdemark är ju hemma nu :D Har saknat henne nå otroligt mycket. Just nu är det blogg, Facebook, musik och Tv för mig. Jag kollar på Matchen mellan Real madrid och Barcelona. Mina syskon sitter här bredvid mig pratar om messi, själv hejar jag på real madrid :) Igår var jag på Gustav.H's filmkväll och det kommer bilder, men inte nu för min kamera hade dåligt med batterie så jag knäppte med Amanda's kamera och hon ska skicka bilderna till mig. Eller så kan ni trycka här --> http://loveyougustaf.bloggplatsen.se/ så får ni se bilderna, hon har säkert lagt ut dom! :)

Nu ska jag titta klart på matchen som är på, heja Real madrid! :D



Du är som Google, du är allt jag söker.


 

Av Arielle Muhikira - 9 december 2011 17:00

Hejsan, nu blir det Amanda sen efter vi har fixat oss så blir det filmkväll hos Gustav! :)

 

Hörs folket!

 


Av Arielle Muhikira - 1 december 2011 20:47

Hejsan folket, Idag har jag inte gjort så mycket.. ingeting alls faktis. Jag har varit hemma hela dagen, är sjuk så det vart ingen skola för mig idag. Imon åker Emilia och jag kommer sakna henne nå enormt mycket men hon är hemma om en vecka :)) Iaf just nu så sitter jag här och drycker festis och sitter vid FB. Jag tror jag ska till skolan imon, vet inte vi får se hur jag mår. Nu ska jag gå och lägga mig.

Hörs.


 Såhär ser jag ut idag. höhö,fin bild men den får duga.



 

Presentation


hej jag är en glad tjej på 13år som lever livet för fullt och Bor i lilla Sandviken. Jag går på en skola som heter söderskolan i 7:an. Min blogg kommer att handla om allt mellan himmeln & jord! Och roliga äventyr. Hoppas du gillar det! PUSS! :*

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Följ mig♥

Instagram

We♥it

Fråga någonting :)


Skapa flashcards