ArielleMuhikiira

Alla inlägg under december 2012

Av Arielle Muhikira - 27 december 2012 16:02

Hej alla fina bloggläsare! Jag sitter här ut med Emilia & Emilia och kollar på Glee. Tidigare idag så var även Emilia.F's kille Jonathan med. Efter ett tag så kom Emilia's pappa med pizza och vi satt och feta oss en stund innan vi gick ut och gick med Emilia's hundar och nu sitter vi här och kollar på Glee. Roligt va? ;) Vi bjuder på en småsöt bild på oss också ;) Ha det bra!

Puss!

 

Av Arielle Muhikira - 26 december 2012 23:17

Alla läser Emilia Johansson's blogg! En underbar och fin tjej med en awesome blogg, som även är min bästa vän! Hon har precis börjat blogga igen och jag lovar er att ni inte kommer ångra er om ni klickar in på hennes fina blogg.

Tryck HÄR, för att komma till bloggen. Eller HÄR, HÄR, HÄR och HÄR


Eller på bilden :D 

 

Av Arielle Muhikira - 24 december 2012 12:45

   

Av Arielle Muhikira - 23 december 2012 21:58

 

Av Arielle Muhikira - 14 december 2012 16:00

Hej alla söta bloggläsare! Jag har precis kommit hem från skolan och förbereder mig för om en timme ska jag vara i den nya kultursalen vid biblioteket och ha dansuppvisning. Så det blir ett kort inlägg, det har inte hänt så mycket idag så det finns egentligen ingeting att blogga om. Jag, Amanda & Hannah åt på Amorinen tidigare idag så det var väl dagens höjdpunkt och Hannah hade inte sovit så mycket inatt så det vart mycket skratt haha. :D

Ska iallafall göra mig i ordning klart så jag kan gå till Hannah :)

PUSS!

Lite bilder från idag, hahaha vi är sååå fula.

     

Presentation


hej jag är en glad tjej på 13år som lever livet för fullt och Bor i lilla Sandviken. Jag går på en skola som heter söderskolan i 7:an. Min blogg kommer att handla om allt mellan himmeln & jord! Och roliga äventyr. Hoppas du gillar det! PUSS! :*

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Följ mig♥

Instagram

We♥it

Fråga någonting :)


Skapa flashcards