ArielleMuhikiira

Alla inlägg under september 2012

Av Arielle Muhikira - 21 september 2012 23:26

Går och lägger mig med världens finaste pojke i mina tankar.

 

Av Arielle Muhikira - 17 september 2012 18:02

  GLAAAADDD TJEJJJJJJ!!!


Av Arielle Muhikira - 14 september 2012 08:04

Var klar med allting och var presic Påväg på att gå ut och till skolan, när min syster frågade mig om jag inte hade sovmorgon.
Vakna en timme för tidigt, Great!
Åhhhh

Av Arielle Muhikira - 12 september 2012 19:55

  


Av Arielle Muhikira - 10 september 2012 18:44

 

Av Arielle Muhikira - 10 september 2012 18:28

Tjaaaaaaaa! Wassup? :D Jag sitter iallafall här med min syster och chillar galet, var så jävla hungrig när jag kom hem så det första jag gjorde var att göra två riktigt tjocka smörgåsar till mig själv. Haha! Kändes så braaaaa! Fattar inte varför jag är så jävla hungrig hela tiden (?) Äter typ hela tiden, nästan.. Det känns som det iallafall. Okeeeeeejj, iallafall så har min dag varit bra, Jag var mycket piggare idag än vad jag brukar vara. Både när jag är på skolan och när jag har kommit hem från skolan. Vi gjorde ingenting speciellt bara det tråkiga vanliga. Försöker komma på vad jag ska skriva om...Hmmmn. JA! JUSTJA, jag ska ha prov imorgon .. PROV! Och på torsdag också men det är inte samma sak. Iallafall så fattar jag NADA. Vi har typ läst om det 4 gånger. PROV?.?.? Vadfan! Jag kommer få F- x femtioelva. :(
Åh nu blev jag deprimerad.. Jag har fan inte tid att chilla.
Byeeeee, :((((

Av Arielle Muhikira - 8 september 2012 18:17

Jag & Em gick ut och knäppte lite kort..(inte så lite..) lite höst kort. Så jag tänkte att ni kunde få se några :) orkar inte lägga upp alla idag så resten kommer lite då & då :D

Presentation


hej jag är en glad tjej på 13år som lever livet för fullt och Bor i lilla Sandviken. Jag går på en skola som heter söderskolan i 7:an. Min blogg kommer att handla om allt mellan himmeln & jord! Och roliga äventyr. Hoppas du gillar det! PUSS! :*

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Följ mig♥

Instagram

We♥it

Fråga någonting :)


Skapa flashcards