ArielleMuhikiira

Alla inlägg under februari 2012

Av Arielle Muhikira - 25 februari 2012 15:38

Hejhej alla söta bloggläsare! Just nu så sitter jag här med Emilia & Emilia. Som vanligt så sitter jag vid datorn, Emilia vid sitt ds & Emilia vid sin mobil. Hahaha.. ja :D

Iallafall så kanske vi ska göra någonting roligt senare.. men nu vill vi bara slappa :D

Lalalalala.. jag har ingeting att blogga om så pusshej! :*

Av Arielle Muhikira - 23 februari 2012 17:05

Hejhej alla sötnosar! Det blir ett väldigt kort inlägg för jag ska ut och knäppa kort med Emilia.

Idag har skolan varit tråååååkig och lång men jag överlevde. Påvägen till slöjden så var Gustav.E så snäll och gav mig pengar ( Tack Gustav ) så jag kunde köpa tuggummi och det gjorde min dag.. hhaha :D  Och nu sitter jag här med Emilia , Men iallafall så ska jag ut och knäppa kort men jag bloggar väl när jag kommer hem.

Pusshej! :*


Av Arielle Muhikira - 21 februari 2012 13:20

Såhär ser jag ut idag, söt va? Hahahhaa har sjukt tråkigt! :(


 

  

Av Arielle Muhikira - 16 februari 2012 16:13

hej guuuys! Förlåt för jag inte har bloggat på länge men jag lovar att det ska bli bättre nu när jag inte mår så dåligt! Iallafall så sitter jag här med Emilia & Emilia just nu. Jag sitter vid datorn, Emilia sitter och spelar på sin mobil & Emilia med! Sociala vi är? Fast nej. :D

Fan vad veckan har gått fort! För nån dag sen satt jag och deppade för att det var måndag och imon är det fredag? :D Nu ska jag & mina gulliga vänner forsätta va sociala :)

PussHej!

Emilia fogdemark är BÄST ! // Emilia

 

Av Arielle Muhikira - 13 februari 2012 20:30

Hejhej alla sötnosar! Idag har jag varit på skolan, vi hade bara svenska och var på söderskolan för språkval, fyfan jag visste inte att det fanns så jävla många omogna människor? Haha och mer behöver vi inte gå in på. Iallafall så följde jag Emilia hem efter skolan. Efter tag gick vi till coop och köpte chocklad och gick till Oscar för att vara med han, Patrik & Roni. 

Jag & Emilia hade fest uppe på Oscar's rum medans dom var nere, haha jävligt kul hade vi iallafall. Sen så åkte vi hem efter ett tag för jag skulle äta. Sen så chillade vi bara hoss mig :D

Nu ska jag väl sätta mig och plugga, jag har matteprov på Torsdag..-.-' 

Och imorn är det Alla hjärtans dag!! :)

Så Gnatt!


 


Av Arielle Muhikira - 11 februari 2012 16:45

Nu går jag ut och går efter att ha varit inne & varit lat halva dagen :)

Ha det bra för det ska jag ha!

Pusshej!


Söt jag är ^^

   

Av Arielle Muhikira - 7 februari 2012 20:00

hej på er alla. Jag funderar på om jag ska ha en bloggpaus en stund.Det är så mycket som händer just nu, bloggpausen kommer nog bara vara i några dagar. Hur många? Det vet jag inte. Iallafall så sitter jag här just nu och lyssnar på musik och ska snart sätta på tv11 och kolla på 90210 och försöka bli på bättre humör. 

hejsvejs.



Av Arielle Muhikira - 6 februari 2012 16:00

Efter en trött och lång dag tar jag och bäddar ner mig i min sköna säng med en kopp te & kollar på Top Model. :)


 

Presentation


hej jag är en glad tjej på 13år som lever livet för fullt och Bor i lilla Sandviken. Jag går på en skola som heter söderskolan i 7:an. Min blogg kommer att handla om allt mellan himmeln & jord! Och roliga äventyr. Hoppas du gillar det! PUSS! :*

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Följ mig♥

Instagram

We♥it

Fråga någonting :)


Skapa flashcards